Spektrum činností


Oblastí, ve kterých vám můžeme pomoci je opravdu mnoho, a téměř vždy se jedná o mix několika typů PR a marketingových služeb. Každá firma je originál a vyžaduje jiné nástroje. Důležité je také sladění PR a marketingových aktivit, aby se vzájemně podporovaly a doplňovaly. Nejčastější námi nabízené typy PR a marketingových služeb jsou tyto:

  • Mezifiremní komunikace (Business-to-business)
  • Firemní komunikace, interní komunikace, oblast vztahů k zaměstnancům
  • Spotřebitelské/produktové PR (o značce výrobku)
  • Budování vztahů k místním orgánům a komunitám
  • Krizová komunikace/mediální trénink
  • Mediální kampaně, náborové kampaně
  • Řízená komunikace o změnách
  • Politika/lobbing
  • Finanční a investorské vztahy
  • Zdravotní péče/PR ve farmacii
  • Řízené utváření pověsti a způsobu vnímání
  • PR v nekomerční sféře/charita/NGO‘s

Komplexní služby


Tiskovku umí uspořádat každý…
Pro každý z těchto typů PR služeb jsme schopni nabídnout konkrétní projekty, které mají za cíl zaujmout cílové skupiny a vytvořit vhodnou příležitost ke komunikaci. Vždy se snažíme klientovi vysvětlit, že nestačí jen psát o tom, jací jsme, ale dokazovat to i konkrétními činy a projekty. Jedině tak vám lidé uvěří. Na míru pro vás postavíme plán komunikačních aktivit, který bude kromě pravidelného PR servisu obsahovat:

  • Stanovení komunikačních cílů
  • Identifikaci všech Vašich cílových skupin
  • Návrh způsobu a forem komunikace, komunikačních témat
  • Návrh speciálních eventů
  • Časový harmonogram všech aktivit
  • Férový ceník, který bude odrážet odměnu za konkrétní odevzdanou práci a výsledky

co delame